sunt o scrisoare satula de frantuzisme si de colivii dezmembrate

collage140.jpg 

daca ma mai strigi jur ca te bat te omor …sunt sictirita de toate sirurile recurente ale destinatarilor cognitivi … ti-am scris un mail… te-am suportat acum trebuie sa ma asculti  , sa nu mai dai cu pietre de lut in mine ca intr-o pasare discreta … ti-am scris stii doar , ti-am scris cu italice ca  uneori oamenii isi gresesc vocatia si devin experimentali , uneori eu imi gresesc vocatia si alerg  spre o alta cariera coafata inspre tine … nu sunt o posta stii doar nu sunt nu nu nu .. dar totusi multe scrisori port in mine atunci cand la rasarit tu dai la o parte umbrele mov ale zambetelor .. si na .. stii cum e ..ma deprim ma irit … invatam cateodata la bio ca pasarile au plamanii plini de vid , asa sunt eu goala si plina de tine … o sa inchei aceasta scrisoare e timpul e vremea e greu e aberant … dar pun punct gata  ..te las adormit pe aceeasi perna ca intr-o pestera construita din inima mea ..

5 comentarii

  1. de cate ori mi-am spus si eu asta… dar de ce sa nu visezi… e frumos sa visezi… e asa de frumos…

  2. e frumos dar e uneori inutil

  3. ms de trecere ..thankies 😛 ca si uitasem sa iti adresez multumirile:)

  4. imi adresezi multumiri… da de cand is eu asa de important :-??

  5. mnoh …sa dau si eu dovada de cei 7 ani de-acasa:)


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

