Diavolul se incalta de la Converse

devilll.jpgdevilll.jpg

atunci cand am aflat 4 the first time despre scenariul lui David Frankel eram deja harajuku-addicted si faceam misto de cate ori mi se dadea ocazia de prenumele Pradei – Miuccia ..mi se parea soundly si contagios 🙂  ei bine , pentru mine Chuck Taylor este Graalul sfant si ispititor al fashion-ului …  nu mi-au placut niciodata firmele , colectiile europeno-newyorkeze , decat , cel mult nonconformismul oniric al lui John Galliano , culorile lui , clipele lui transpuse in povesti , in viata …  stilul Versace mi s-a parut mereu prea sobru si clasic , Cavalli prea  traditionalist , Chanel prea palid , sters …   Chuck Taylor e insa  za big pimp of shoes fashion 🙂 …  de ce as purta eu  niste cizmulite knee -high cu tocul de cativa nanokilometri , Manolo Blahnik , sau hai , sa romanizez putin sfera pantofariei  cu un Mihai Albu ; cand pot usurel sa ma incalt in niste shoshoni colorati dupa bunul meu plac , si dupa bunul plac al lui Chuckie , in care pot sa sar si sa fac tumbe , pot sa calc in balti noroioase/mocirloase  fara sa ma stresez prea mult ca mi-am distrus bunatate de toc( si totodata „scumpatate” de toc)…   uite de asta admir eu rockerii ..pentru ca nu vezi niciodata un rocker pe tocuri , care sa se schelambaie in toate felurile ca sa faca un pas , sau care sa stea 1000 de ore sa treca strada pentru ca nu poate merge repede … 

11 comentarii

  1. hm, olteanca din tg-jiu! eu mi-s oltean din b-jiu, student in bigB. la ph. ma gasesti pe mess. la popescu_gianni@yahoo.com. scri foarte frumos, lol si n.t.r.(adica enter)!

  2. @celalalt iamar ti-am dat add in listutza

  3. mercic, fata buna! numa ca nu pot sa intru acum pe mess. pe calc. asta. iti dau si eu add mai tarziu (maine dimineata)

  4. domnisoara, nu merg linkurile!! do something!!
    …si toate bune!!

  5. http://imdb.com/title/tt0458352/plotsummary pt primul si (SCENARIUL) si http://imdb.com/name/nm0291205/ 4 the second .. nu stiu ce au de nu functioneaza dragul meu domnisor 😛 o sa inspectez problema 😛

  6. :))

  7. si ti-s drag?? :))

  8. :)))) yesssssssssssssssssss … drag drag nu gluma 😛

  9. nu ma mai lasa sa :)) o data…

  10. sau…trebuia sa zic..ARE U SURE??

  11. don’t worry it’s no sugarrr


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

