m.y. i.n.t.r.i.n.s.e.c p.e.a.c.e.

peace.jpg

Nu mi-am dorit niciodata pacea mondiala … mi-am dorit pace in inima mea , in prietenii , in familia mea .. mi-am dorit pace aici , langa mine , in mine , peste  , alaturi si deasupra  mea , in toate prepozitiile si neologismele seci pe care le folosesc … pacea e un fel de vulgaritate atunci cand o asociezi unei chestiuni generale/globale/globalizate… e un mare scepticism …trebuie sa fii Moise pentru a putea salva o lume , trebuie sa fii Che Guevara ca sa poti schimba putin din mentalitatea americanilor , trebuie sa fii Eminescu pentru a picta cerul la fel de frumos si la fel de liric pentru toti , dar nu esti si nu sunt … sunt eu , acelasi pseudonim plin de perdele subiective si vagi , nu am o frunte de poet , nici talpile atat de nesedentare si nici macar cateva biserici care sa locuiasca in mine ; am doar un deget stang si un timpan prin care aud sunetele  suspendate ale secolelor …sunt febrila si inchisa ca o usa ermetica , ca un termopan schingiuit …  ma proiectez peste multele peisaje  ale terrei ca peste  un mare paradox si dorm … iratiunea mea e la fel de tulbure ca ratiunea planetelor ..pacea lor este substituibila cu inima mea si eu sunt substituita de multe alte decoruri nesubstituibile …

warrr.jpg

p.s. : funny peace

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

