„Sifiliticeloooorrr!!!sifiiii !!sifiii fir-ati ale dracu de sifilitice …”

baba.jpg

mda :)))) interesting …eu ..(harajukista de mine :P) stateam linistita pe bancuta in fata la 4u , vorbeam cu crisy despre ce cadouri sa ne luam de Christmas ..  cand hopppppp se opreste o tantiiii hahaha… ma uitam ..ma tanti asta cauta pe cineva .. neah ..  era o pensionara machiata strident cu negru si cu o poseta cat casa pe care n-am vazut-o in viatza mea … sfinte sisoe:))))))) .. se uita la noi bine .. si incepu ” sifiliticelee!! ” si da-i cu imprecatiile/injuriile .. eu ma uitam la ea si radeam .. la dracu da’ asta e  chiar crispata.. ei deh .. in tg-jiu lumea e mai infecta ..  .. dupa 2 min se plictisi si pleca , atunci chiar ca nu ma mai stapaneam .. mai trece ceva timp ..vine unu’  nu „n series”-ul lui  sa ne faca o poza .. huuuooo :)) ii intorsai spatele si pleca si el pobresito ..  

in rodna ne dusaram sa ne uitam de curelushe dungate … bineinteles majoritatea vanzatoarelor ne striga nebune …cica suntem pe stilul „pac-pac”…Geezusssss

eu chiar nu-i inteleg pe oamenii astia care se iau de lume fara sa se vada pe ei … pe oamenii care barfesc da’ loud asa sa auda toata tara , pe oamenii aia care nu suporta chestiile nonconformiste , pe oamenii aia care se iau de toata lumea ( de mine …ati prins ideea…) fara sa cunoasca nici 0,0000001% din ea (mine) … de oamenii aia str8 , care sunt inchisi pe principiile lor de viata expirate si care nu suporta alte viziuni comportamentale/ vestimentare/ politice/sociale/ etc.

nu-i inteleg si ii urasc totodata :)) pentru ca ma irita … aa…si btw .. baba aia mai era si cu iq-ul mic … pentru ca nu cred ca stia cu exactitate explicatia cuvantului :”sifilitic”  ..ei na ..mare chestie .. asta e acum ce sa facem ..chiar daca nu stim sa”vorbeste romaneste” sa-i dam cu tupeuuu :))

rebel 4ever

babelor iritatelor crispatelor incuiatelor ofticati-va

4 comentarii

  1. pinkysholu mami nu mai asculta la prostiile acestor oameni inaptzi sa zic asha ;)) care dupa cum ziceai si u sunt inchisi pe principiile lor de viata expirate si care nu suporta alte viziuni comportamentale…eu si fostul tau colegutz Navlea ii numim comunishti si hahalere ;)) uneori si zdrentze ;)) sry pt limbaj da oricum ma intzelegi u ca doar nu esti de geaba una din cele mai tari si de treaba fetitze…oricum dai drek pe comunishtii aia ;))) pupu pinkysholu :*

  2. Şi eu detest oamenii care bârfeşte loud. Bârfa se face doar în şoaptă şi pe la spate, altfel e mitocănie. Şi e urât şi să urăşti oamenii pe care nu-i cunoşti, mai bine îi urăşti pe oamenii care îi urăsc pe oamenii pe care nu-i cunosc.

  3. asa ebyshuolu’ tatii :))) la draq cu toti comunishtii …hmm ce facem aici 🙂

  4. @vlady … stiu ca e urat dar deh ma mai scapa 😛 daca ei ma urasc eu consider contitutional sa ii detest chiar .. in rest n-am nimic cu ei .. le doresc tot ce-mi doresc si ei mie ;
    -asa e… barfa se face in soapta sau mai bine nu se face (in fine sa nu exagerez akum ca oricum nu o sa revolutionez eu lumea cel putin nu acum sau nu de acum).. multumesc de trecere


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

