duminica e o placenta pictata

collage129.jpgcollage129.jpg

ma voi naste imi spui ma voi naste , voi dobandi o alta infatisare care sta mototolita cu genunchii la barbie si isi roade unghiutele pana cand chipul meu tot se va presara cu vocale … ma desenez pe o coala a4 , apoi pe un carton ,  pe o sosea plina de cariocile cu smoala , pe un torticolis de cer , ma printez sepia cu cercuri inegale crescute pe umbrele mele albatre si plec  la o plimbare in uterul gri pe care il construieste un arhitect al duminicii din scoicile otravite ale embrionilor

AZI e alta zi din aia ordinara rau de tot ..adica inodora , incolora , fara nimic frumos in ea … ma simt cumva ca un prunc din ala aterizat peste lumi care  nu stie sa planga … e epuizat pentru ca exista si pentru ca placenta l-a parasit .. e trist el pruncul , el fatul , el copilul inexistent , are insa putin din gustul ala reverberativ exuperian …  azi ma simt fix ca un nou -nascut ..prea mic si prea strain de viata ..

mda.. in fine .. deja devin patetica ..poeziile mele nu mai sunt poezii ..sunt niste singuratati aprinse peste felinarele negre ale marginilor lumii …

ma trezii la 11 nu stiu ce dracu dormii atat ,dimineata era ciufulita si ii preaparai un sampon din gandurile mele ,  imi facui un mic dejun din condimente … tati nu isi gasea papucii albastri nu-i gasesc ziceam nu-i caut … telefonul meu a dat ortul popii aseara cand eu visam linistita niste povesti cu lalele … nu intru azi pe wordpress nici nu ma gandesc .. tre sa tocesc la mate determinantii si limitele si sa ies diseara la un cico mic … mda .. nu e una dintre zilele alea supuse in care faci e iti propui .. duminica asta e tembela si neascultatoare , face misto de mine la greu si chiar si asa eu continui(ce ma irita astia cu schimbarile lor din doom .. 10 ani de zile m-am chinuit sa invat sa scriu „continuu” , „a placea” nu a place , nici una nu „niciuna ” ..)  sa o mangai pe crestet si sa ii spun ca o iubesc chiar daca e o nenorocita care urineaza pe amintirile mele ..trebuie sa ii ofer un Prostanol , trebuie sa ii cumpar unul din economiile mele , stiu ca trebuie stiu ..

ohhh yeahhh .. marti am teza la mateee …supersuberbmirobolantmirific si wow … nu am invatat nimic .. mai am 58h 27 min si o nanosecunda pana atunci  

afara e frig e trist e pustiu e gri e liniste

eu sunt un acoperis peste somnurile adanci ale targujiuenilor , si ca orice acoperis , ma rup la un anumit interval de timp … acum sunt inca intacta dar niciodata nu poti sa stii cand lacrimile se seismicizeaza  … acum sunt inca intacta cum spuneam si lacrimile si ele …se tem de manualul teologic al zambetelor , se tem de mine , se tem de nelume

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

