„anemia este infrangerea prin sange a timpului”- Cioran

collage131.jpg

am anemii sub piele  ..sunt toata o tautologie tatuata cu intrebari .. printre umedele termometre ale timpului mi-am ridicat o scara rosie catre cer , urc pe ea , cobor , e o scara marunta ca un diminutiv , dar ma ajuta sa visez atunci cand nu pot sau nu sunt sau incerc sa devin purpurie … sunt anemica si asta ma face sa mor si sa ma nasc din acelea morminte freatice pline cu intrebari ..sunt oximoronica si pasii mei s-au umplut de calcarul departarilor , sunt murdari si goi ca o caverna

  Am vorbit la bios logos despre „subiectii”anemici si bulimici despre sistemul nervos vegetativ si arcul reflex .. profa era in extaz si a dat o mare bomba cum ca la bulimici „dupa o masa gustoasa vine o voma sanatoasa” .. tuamneee rofl rofl rofl …

sunt un stimul alb  pentru toate rogvaivurile onirice ajunse in organele mele inervate cu roua …poate de aceea in fotografii ies uneori plina de ceata , pentru ca inima mea este un anotimp si mainile mele sunt copaci , pentru ca durerile mele au in penumbre un portativ rotund care ma desfrunzeste la fiecare solstitiu al sangelui…

Ieri ne-au spus ca o sa ne sponsorizeze modernizarea clasei … vaii …ce romantic .. mi-a placut totusi  speech-ul livresc al lui Daveed(sponsorul) …avea ceva palerian , confesiv , convulsiv …

Dadu bubu mesagel „ce mai faci bibilici?ti-a trecut de raceala de atunci? mi-e dor de tine k nu te-am mai vazut d mult.te shmuckicesc” ii dadui vreo 3 inapoi ..o iubesc pe banateanca mea nebunatica i wove u bubu i wove u my crackie nigga :)) <3i wove u i wove i wove u

Facui coperta de la proiect (Travelling enriches one’s own personality)..e guapissima … are o tipa peste care desenai harta Europei si o accesorizai cu niste grafice aurii ..ascultai vama  si terminai doua cutii de ferrero rocher(am o anemie bulimica ).. zumzi imi povesti despre codul rutier din England .. 

infatisarile mele sunt palide, au apus si acum isi inghit prezentul ca un cauciuc topit ..peste ele ma plimb  repetand marile … nisipul e intoxicat de glucidele mele neintamplate .. ma repet ma vad ma privesc sunt acelasi anotimp plin de seceta plin de oximoroane plin  de mine uneori ma ucid precipitatiile viselor , alteori ma ucid pentru ca vreau , alteori sunt ucisa , acum ma ucid pentru ca anotimpurile au obosit

7 comentarii

  1. Şi eu sunt anemic uneori, am o talasemie minoră.

  2. talasemia e o anemie intensa si ereditara …daca esti talasemic e de rau daca esti anemic esti de-al meu 😛 fac si rime chiar from time 2 time :))
    toti suntem niste anemici uneori , atunci cand avem rani in noi , atunci cand ne dor clipele atunci cand vrem sa fugim catre alti dumnezei transparenti ,atunci cand ne resamnam , ne insinguram sub talpile noastre impletite cu pasi , atunci cand unghiul nostru de 180 de grade devine curbiliniu inspre asfintitul sperantelor …

  3. talasemia e o anemie intensa si ereditara …daca esti talasemic e de rau daca esti anemic esti de-al meu 😛 fac si rime chiar from time 2 time :))
    toti suntem niste anemici uneori , atunci cand avem rani in noi , atunci cand ne dor clipele atunci cand vrem sa fugim catre alti dumnezei transparenti ,atunci cand ne resamnam , ne insinguram sub talpile noastre impletite cu pasi , atunci cand unghiul nostru de 180 de grade devine curbiliniu inspre asfintitul sperantelor …toti suntem anemici absolut toti si nu doar uneori

  4. Da, dar eu sunt chiar talasemic de-adevaratelea. Am descoperit din intâmplare. (Partea buna e ca cica asta m-ar face imun la malarie).

  5. eee.. atunci tot e bine 🙂

  6. ca sa pot cita primul gand care imi vine in minte…in cazul in care citez un citat …sau ceva pe aproape:

    „Locul unde se intalneste cel mai mult optimism este azilul de nebuni.”

  7. ca sa-ti raspund printr-un alt citat din Paul Fussell -„Mi se pare ca nimic nu este mai deprimant decat optimismul”

    multumesc pentru trecere si pentru citatelul din Havelock Ellis .. e interesant desi are cateva antagonisme greu perceptibile … si nu am inteles exact unde ai indentificat tu marea cantitate de optimism din post , sau din contra i-ai simtit lipsa 😛
    mersi again


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

