inceeeep tezeleee

          collage106.jpg

oh shit ..cea mai romantica perioada posibila dintr-un semestru … nu stiu de ce de la un timp am o predispozitie  catre disecarea psihozelor si starilor mele patologice , devin paleriana ,introspectiva , ma  mut printre radiatii orizontale de timp si  incerc sa primesc vieti la schimb …sunt crescuta prea inegal pentru toate simetriile obosite , ma institutionalizez ca o stanca si sunt subventionata cu ploi .. trec peste mine talpi , degete, ochi ..eu rupt totul intr-un vers esuat si ma intorc catre aceleasi octombriste seve pline de cuie, pline de cafele congelate si pline de tot. 

marti am la bio . sistem nervos. vegetativ.somatic.nervi si inca alte cateva …

miercuri –  ma hranesc linistita din palmele transpirate ale fotografiilor , dau la o parte clima albastra a lunii  si imi  tivesc un semiprofil abatut peste chipurile mele polimorfe

joi -romana … originile limbii , scrierile religioase. istorie.multa istorie.ani…. 1557 1743…1661 .. multi ani.. secole .. XV XIX VI… Cantemir. Grig. Latinitate. Dacism. Romanism.    multumirile mele szooper sincere domnilor de la minister care ne-au istoricizat pana si romana … muchissimas gracias …  am un manual verde , cifric si pictat cu poze de la Sarmisegetusa  … aa..sorry ..si cu „Tezaurul de la Pietroasele” ..wonderfool

vineri – imi inchid lumea de vise adormite si ning fosforescent peste  cuvintele mele apretate cu ploi

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

