ghostly

collage100.jpg

collage100.jpg

CREDO : eu..o butaforie dezvelita de taramul angoaselor … „ce zie azi?” nu conteaza ..azi e acelasi manuscris distantat..”cat e ceasul?” orele sunt o ruga catre toate eu-rile eloa-istice , catre toate basmele cu femei si barbati si barbati si femei si ura si dragoste si alte sentimente vandabile  ..

„cine esti tu?” o fantoma goala de continut  … 

  Blogurile se umanizeaza – toate blogurile si bloguletzele sunt despre ceva , ei nah .. ei „dracia dracului” incep sa imi croiesc complexe alcaline despre mine si despre blogul meu verde si trist … azi sunt putin „blog-addicted” ..ma apucai sa iau la rand toate top-urile … ce sa zic .. incep sa ma irite toate dezbaterile cu femei si barbati ..la ce bun?la ce folos? …incepusem sa ma intreb .. eu in ce dracu de categorie ma integrez -ii urasc , ii iubesc ?  dupa cateva minute retorice ..hmm..never mind  … oricum nu ma ajuta sa stiu , nu vreau si nu imi pasa …  luai cateva strepsils-uri  pt infectii bucofaingiene sa imi treaca de gat si sa ma calmez ..ma calmai …  pe mess ma zapacira toti cu „la multi ani”-urie … fuck …mare scofala si cu sarbatorile astea …bombonele la scoala , puuupiceei multi si scarbosi bleacss ..plus o intensa febra musculara la obrajori ..noroc ca azi nu ma cheama Andreea , noroc ca azi sunt prea sick of everything …noroc ca este inca toamna si ca inca pot sa mai fiu trista ..imi inchid inima plina de intamplari si plec haotic catre alt anotimp  hidratat  

aseara am dormit 13h ..imi pictasem in somn vise …am avut febra 39 si am baut ceaiuri de tei cu lamaie  … m-am uitat cu Crisy la”Charlie and the Chocolate factory” …am adormit cu sufletul incalcit de chipuri

 acum sunt un fel de oximoron fantomatic ..nu stiu ce dracu am starea asta atat de infecta si nu stiu cum sa ies din ea ,ma roade , ma termina … si mereu trebuie sa astept … trebuie sa astept items-urile ramase ca sa pot sa dau poblish linistita la post-ul meu despre nimic , trebuie sa astept sa ma vindec , trebuie sa astept Craciunul , Revoo , rasariturile si toate iernile fara zapada … trebuie sa astept timpul si sa ma astept pe mine …incep sa-mi pierd rabdarea , incep sa-mi pierd tot , chiar daca nu am mare lucru …

4 comentarii

  1. Detectez o doza crescuta de melancolie in blogul acesta si imi place:)
    Keep on writing, e interesanta maniera ta de a scrie, o combinatie de Jeux d’Enfants si Girls Interrupted.

  2. o mica parte din melancolia mea cicatrizata se bucura pentru ca ti-a placut , pentru ca pentru cateva secunde te-ai contopit semantic cu ea, i-ai dat putina viata , suficienta viata pentru a-i aduce un smile on her face …
    multumesc de trecere „detective” 😛

  3. „oximoron fantomatic” – wow! 🙂 interesanta imaginea, de unde e? take care cu doza de strepsils/febra/somn s.a. sau nu, nu tine seama de nimic si fa tot ce iti vine si simte-te cum ai kef, chiar si nashpa 🙂

  4. „“oximoron fantomatic” – wow! interesanta imaginea, de unde e? ”
    nu e de niciunde … e de peste tot …

    :)) o sa take care sau vad eu .. oricum no febra anymore …


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

