Counting hours…

collage92.jpgcollage92.jpgcollage92.jpgcollage92.jpg

Cateodata ma trezesc ca o oglinda in care viata derapeaza in mersul ei ebrios , prea trist , prea plin de umbre ,  prea gri … ma trezesc ca o refexie contopita a ploilor   cu un scenariu topit peste gandurile mele albastre ..

Cateodata ma trezesc ca un praf pus peste canapele rupte de timp ale vietii …  vin .. beau un capuccino sa imi  pictez peste lumile mele  un cavou mare de lumina , ma gandesc ca voi fi altfel intr-o lume altfel …sunt prea ipocrita sa cred ca eu chiar contez si chiar am contat vreodata

Cateodata ma trezesc fericita , alerg pe aceleasi sosele rupte la scoala sa prind prima ora in care diriga o imi zica k imi arunka toate curelele pe geam ,vanzatoarea de covrigi de langa spital o sa ma privesca urat , profesoara din blocul Crisei o sa zambesca incet , pasind grabita prin parcarea plina de caini claustrofobi …  

Cateodata ma trezesc plina de amintirile retorice in care am trait , vorbesc singura o ora doua trei .. apoi cant , ma gandesc la mine peste cativa ani

Cateodata ma trezesc obosita si atunci stiu ca o parte din mine a murit intr-o amintire cu nelinisti anchilozate , ma inchid in sifonierul varstelor si plang …

Cateodata nu ma trezesc desi exist …

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

