draga blogule ,

collage86.jpg 

Probabil ca te-ai obisnuit sa ti se spuna „cumva” (inca de pe vremea cand stra-stra-stra-stra-stracbunicii/bunicutzele tale erau metamorfozate gnoselogic in jurnale , forma ta precara , premisa care te-a generat pe tine , aici si acum , din scris pe o foaie de hartie cu penelul , intr-o lume polisilabica a tastelor si pixelilor )  … trebuia sa ai si tu un apelativ( probabil stii deja arhicunoscutele”draga jurnalule” …acum tu esti „noua generatie” , esti „tineretul” jurnalistic …si cunoastem cu totii cat de revoltati sunt „cei ajunsi mai la senectute” in privinta nostra …ei..uite asa este si in lumea ta …jurnalele sunt foarte putin increzatoare in fortele voastre , trebuie sa le demonstrezi contrariul, sa le arati adevarata ta fata , acea fata a progresului , a superioritatii pe care o detii , a creativitatii si a libertatii tale depline) , trebuie sa ai si tu o formula a ta , un inceput al tau , o chemare …

In ceea ce ma priveste, am  o obsesie , am o sibilina absesie , am o ascensionala si ideatica obsesie ..aceea a inceputurilor , a „a fost o data”-urilor …  tocmai de aceea , preaiubitul meu blog , nu te-am numit „filozoficeste” , nu am vrut sa iti schimb statutul tau psiho-spiritual , nu am vrut sa iti autohtonizez acea pecete obsesiva … te-am numit mai putin strangulator , mai putin profan (fara sa te constrang la a dezbate numai anumite probleme pe care le traim , prin care trecem ).. am vrut sa te pastrez ca pe „un prieten bun” …pentru ca asta imi esti , si asta trebuie sa imi ramai …

Dupa cum stii , inca de acum mult timp , din vremuri apuse si indelung uitate era o mare vorba , a unui mare om , „prietenia inseamna un suflet in doua trupuri ” …asa este si prietenia noastra … un larg paradox spiritual , o metafora a metabolismului nostru liricoidal ..  

uite cum spunea un alt prieten al meu de pe agonia , Gelu Diaconu .. aici , in „trupul” tau este melosul meu , este tabu-ul meu protector,

“aici sunt în sfârşit liber
mi-e bine ca într-o placentă
pot să mă strâmb să fac prostii
pot să fac echilibristică pe bordură
să scot limba la oglindă
pot să cânt fals
& să sar într-un picior
pot să fiu trist sau
să râd în hohote
pot să plâng în sfârşit
fără să mă arate nimeni
cu degetul »

 Te iubesc si te pretuiesc enorm bunul meu prieten ,

           a ta , devotata si libera , 

                            princy  

7 comentarii

  1. >
    >> glumesti, nu? ai grija, multi abia asteapta sa arate cu degetu’.

    o parere asa, de bun venit.. nu mai fi asa oficiala, nu esti la scoala. fii mai user-friendly (in exprimare), ca nu doare 🙂

  2. oki Adee ..i’ll try 🙂 10x d trecere

  3. hm..exista princessita pe poezie.ro?

  4. nu exista princessita ..exista „o petala” 😉

  5. misiune: sa refac floarea din a carei parte am gasit aceasta petala

  6. maradona .. iti tin pumnishorii 😛

  7. Nice


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

