blogosferismul ..un simulacrum ?..neahhh … un delirium?un lamento?hmm .. un eloa-ism ?

As putea incepe de la o expresie opresciana -„exercitiu in abis” … care defineste destul de well toate aceste organicitati , toate estetismele , toate descatuserile blogosferice , toate delirium tremens-urile contrastante care se proclama in aceasta imagine mozaicata a blogosferei .

Dar nu o sa o fac .. o sa incep de la o alta expresie , de la una mai putin ideatica si mai mult „ego”-istica …. o sa incep de la mine , de la inceputurile mele aici , de la 25-26 noimebrie , de la frigul de afara ,de la centrala mea defecta de doua zile ,de la toate replicile pupincuriste pe care le aud in fiecare zi ,  de la frustrarile mele …. in fine…  de la toate top blog-urile pe care le-am citit pe aici ca sa imi fac o parere despre „cam care-i shmenu'” in blogosfera asta ..apoi am tras cu ochiul la fiecare post in parte ..am citit doua ..trei ..patru ..(la al cincilea capatam izul ala de „bored person” , pentru ca mai toate blogurile sunt cam  the-same-shit , niste „istorioare”  stilizate diferit, mai mult sau mai putin , sau mult mai putin academice; mai mult sau si mai mult subiective ) unele mai stilizate , altele misogine , altele prea fragmentate , sunt unele (putine ce-i drept) supermegaextrahyperaberante ..  majoritatea  conventionale si chiar daca o sa fac un „baban” pleonasm , „clisheatico-rutiniere”..

Atunci cand m-am hotarat sa „sign up” m-am gandit ca eu , irefutabila de mine :P( btw inseamna „de neinvins , de necombatut ”  in caz ca erau necunoscatori in domeniu :)) , o sa vinasi  o sa schimbe  , o sa faca ceva ehehehe…da’ i know .. sunt park putin rupta din onirism , putin din altceva .. dar nope .. nu o sa fac nimic pentru ca nu am ce… in primul rand voi , bloggerii imi sunteti necunoscuti , nu va stiu chiar daca va citesc chiar daca va comentez (uneori in scris) alteori in-my-mind …sunteti cumva „dihotomizati”

Am descoperit eu (aMeRiCa) … prima categorie cea a  bloggerilor „comerciali” care sunt deja „intrati in paine” si tocmai ca sa se mentina acolo au o predispozitie spre atacarea unor teme „zuper hot” care care de fapt sunt expirate si paraexpirate, sau uite asa .. sa para si ei „mititeii” ca vin cu „ditamai gugumania ” controversata  ..si o a doua categorie .. cea a „pseudocomercialilor”  , care practica un fel de „coabitare a concretului cu abstractul in forme absurde” , sunt mai alegorici , mai altfel ,mai ei „insisi”  si sunt asa fara sa isi dea seama , sunt asa  pentru ca asa sunt ei si pentru ca asa vor fi …

collage78.jpgcollage78.jpgcollage78.jpg

Cat despre mine ..hmm..nu sunt chiar Super girl (desi ..mai stii ?:)))) nu se stie niciodata :P)…eu sunt o bloggeritza in stare incipienta , nu am incomensurabilul trafic pe care „il detine ” eloa , nu am nici pseuso-patosul Adei , nu am nici retorismul lui Luf , nici carrefour-ismul lui Gramos ; …imi lipsesc multe , foarte multe , al dracului de multe …dar mai detin totusi ceva … ( o sa vedeti voi poate mai incolo ce anume..sau poate nu o sa vedeti , sau poate doar mi se pare ca detin )

P.S.AaaAAAaaa..si inca ceva ..nu suport diacriticele .. am poate un mic „handicap” virtual dar m-am obisnuit sa scriu asa ..mai „without them”..asa ca cine are chef sa vocifereze e liber sa o faca ..dar eu nu o sa le suport in continuare :))  

8 comentarii

  1. nu prea ai inteles tu mare lucru din blogosfera asta… dar o sa intelegi cu timpul ca lucrurile nu stau chiar asa…

  2. Chiar daca ai ceva de spus, forma aleasa de tine roman’gleza + limbajul de cartier + faptul ca esti produsul coolnessului mircist/haifavist mie imi spune ca nici macar tu nu vrei sa te ei in serios, atunci ?…cum am putea sa o facem noi ?!?
    Personal cred ca toate blogurile, mai presus de orice categorie,
    sunt un blog despre noi insine creatorii, o prisma in care am pus partea cea mai buna si pe care vrem sa o foloseasca oricine intra in contact cu produsul-eu, avantajul blogului este ca ne da posibilitatea de a filtra efluviul de personalitate si putem posta numai ce vrem sa ne reprezinte.
    Daca intradevar blogul tau este un blog despre cat de desteapta, frumoasa esti, nu pot sa spun dacat ca in forma actuala nu produce decat iritare si ofera prea multe posibilitati pentru cititori sa te incadreze intr-o multitudine de categorii prea putin magulitoare.
    Si totusi parca am vazut o scanteie ;).

  3. Buddha poate o sa ma lamuresti mai „in detaliu” ce este de inteles si ce anume n-am inteles 🙂 …si lucrurile nu stau „chiar asa”? (chiar asa cum?) .. astept un raspuns putin mai argumentat
    mersi de trecere

  4. Gigelosaurus.. o sa rapund pe „bucatzele” 😛

    1. First of all :”Chiar daca ai ceva de spus, forma aleasa de tine roman’gleza + limbajul de cartier + faptul ca esti produsul coolnessului mircist/haifavist mie imi spune ca nici macar tu nu vrei sa te ei in serios, atunci ?…cum am putea sa o facem noi ?!?”

    Mda.. sa inteleg ca forma „Aleasa de mine” nu este total pe placul tau .. ok am intels partea asta ..fiecare cu gusturile lui .. nu sunt produsul niciunui coolness mircist/haifaivist/messengerist/ etc-terist .. asa am ales eu sa scriu pentru ca asta mi-a trecut mie prin caputz la 7:41 pm , 26 Noiembrie …
    cat de mult ma iau in serios ? ..aici apare iarasi o problema (problema e mult spus , mai degraba o controversa) Adica singura chestie este de interpretare ..ce insemna pentru tine „luatul in serios” si care sunt mai exact fragmentzelele care nu denota acest „luat in serios ” ? in fine .. probabil te asteptai sa o expunere academica , ori la o confesiune mai artistica , ori la ceva mai „normal” (Adica mai scutit de atatea „anexe” lexicale).. Da , recunosc , in cazul de fata , la capitolul „FORMA” (prin forma intelegand exclusiv lexic , pentru ca presupun ca la asta te-ai referit) am ales o „cale ” mai amalgamata… daca e bine sau rau nu stiu ..tu zici ca e rau ..poate ca este …

    2.”Personal cred ca toate blogurile, mai presus de orice categorie,
    sunt un blog despre noi insine creatorii, o prisma in care am pus partea cea mai buna si pe care vrem sa o foloseasca oricine intra in contact cu produsul-eu, avantajul blogului este ca ne da posibilitatea de a filtra efluviul de personalitate si putem posta numai ce vrem sa ne reprezinte.”

    Mi-a placut modul in care ai spus-o si sunt de acord cu tine …

    3. „Daca intradevar blogul tau este un blog despre cat de desteapta, frumoasa esti, nu pot sa spun dacat ca in forma actuala nu produce decat iritare si ofera prea multe posibilitati pentru cititori sa te incadreze intr-o multitudine de categorii prea putin magulitoare ”

    Blogul meu NU ESTE NICIDECUM „un blog despre CAT DE DESTEAPTA SI DE FRUMOASA”sunt .. chiar nu stiu cum ai ajuns la concluzia asta .. nu ma consider desteapta ci pasionata de anumite domenii , partea cu frumusetea iese din discutie … imi pare sincer rau daca prin tot ce am postat pana acum am transmis exclusiv „starea” de iritare , cat despre categoriile lectoriale sa inteleg ca nici lor nu le sunt pe plac (hmm.. oki ..este parerea ta ..nu te contrazic , dar nici nu te aprob , timpul isi va spune cuvantul , la randul meu eu mi-l voi spune , tu si multi altii) ..si totusi ..in caz ca mai treci pe aici sa-mi exemplifici si mie acele categorii”mai putin magulitoate” poate o sa imi fie de folos , poate o sa ma ambitioneze , sau dimpotriva … we’ll see the results 😛

    4. „Si totusi parca am vazut o scanteie ;)”
    Daca totusi ai vazut o scanteie 🙂 inseamna muuult foarte mult pentru mine
    iti multumesc de trecere

  5. Nu inca o superveverita…nuuuuuuuuuu!!!:D

  6. :)))) ei nu… da’ d c nu ?:P

  7. hey hey … ai uitat de o categorie separata : Piry. 🙂

  8. eee … pun aici o anexa la text . so ..ladies &gentlemen „PIRYYYYYY” :p


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

