netlifeee:)))) aveam eco cu veltzi si ziceau astia k ne da lucrarika :( ce oameni ..:P

collage41.jpg

Aseara am iesit putin in oras , cateva ore , nu mai stiu oricum am venit devreme , pentru ca –imi era frigutz si incepusem sa ma plictisesc … m-am culcat pe la 3 … habar n-am cum si de ce .. aa ..a intrat un oradean pe mine ( pe mess) , apoi am vorbit putin cu ebyshuol , cu shtefy , cu liviu … ..aaa ..mi-adusai aminte de ce-am vorbit cu oveeUofff J)) 

 aaa si cu crisa  putzin ..eram in extaz J) nuj d c ne prosteam si noi k 2 tembelutze ce suntem :

 crisa: merge?

princessita: yess

crisa: shupeeeeeeeeeelllllll

crisa: stank u:*

princessita: multumeste-mi draga ce dreaq astepti

princessita: =)))

princessita: asaaa

princessita: :))

princessita: k intrasem la banuieli

crisa: pai iti multumii da-te draculuio:)))))))))

crisa: pai intrasei prost

crisa: avusei o criza de net

crisa: nu mai mergea

crisa: :))))))

princessita: vaii tuh

crisa: ma apucasera palpitatiile

crisa: :))))))))))

princessita: poate le uit maine

princessita: :))

crisa: capritza mea a mik:))))))

princessita: cd-urile

princessita: k sa fie treaba treaba

princessita: bubulina mea bulbucata

crisa: :)))))))

crisa: la ec cum stai cu studiul?????

crisa: :)))))))))

princessita: vaii

princessita: sublim stau

crisa: eu la fel

crisa: studiai profund:))))))))))

princessita: da-te naibii d shoricel d biblioteca paros si reptiloid ce esti

princessita: ma maouseyy

princessita: ce dreaq facem maine la veltzi

princessita: ?

princessita: hai sa chiulim

princessita: :)))

crisa: hai

crisa: :)))))))

crisa: deci9 avem una din 2

princessita: o inshoricim

crisa: ori burta pe carte

crisa: ori impulicatu

crisa: choose:)))))))

crisa: porcule trim si mie mel

crisa: =))))))))

princessita: ce mel purcelush baban si destrabalat

crisa: de astea noua:))))))

princessita: da-te naibii de elefanta cimpanzeica ce ejti

princessita: strutzocamilo

princessita: ce sa trim ma animala dracului:))

crisa: =)))))))))

crisa: lesin

crisa: =))))))))

princessita: vaii da’ vad k nu imi accepti nicole-ul vaca bulimica ce esti

princessita: :))))

crisa: =)))))))))

crisa: sa te ia mama dracului si mama padurii totodata

crisa: :)))))))

crisa: au doamnmeeeeeeeeeeeeeee

princessita: sa te ia mama lu’ cociu  in coitze

princessita: :))))

crisa: si pe tine in arcada:))))))

crisa: =))))))))

princessita: da-te naibii d catzea cu latze de cal si paduchi de inorog

princessita: si pe tine sa te ia si in discurile intervertebrale 

 crisa: aSTA ITI DORESC EU TIE DULCE PAPADIE:))))))

princessita:  poate vomit pe cd-ul tau pink_princessita: :)))

princessita: tre sa ma duc sa cinsum niste junk food

princessita: la cina

princessita: mai stai?

crisa: nu cred

crisa: tre sa inv la ec

crisa: si sa pap

princessita: :)))

crisa: stiu si eu poate ma razgandesc subit : :)))

princessita: bine shoricika mikutza si barosana totodata

princessita: eu cred k ies definitivamente

princessita: :*:* te am pupacit pe epiteliul tau senzorial de arici shugubatz

crisa: eu pe tine in tesutul adipos 

tarararammmm ..the end of conversation

Pe hi5 sunt toti obsedati de minimal music , de Ricardo Villalobos , Trentmoller, Mandy, Joey Beltram , Ark , Robert Hood, Jeff Hills … bleahhhh  era o faza “minimize the sound, maximize the pleasure” ..la dreaq si cu hedonismele astea .. ..in fine nu-mi place e sec …ma irita minimal-ul ..x( 

2 comentarii

  1. Super! vreau si eu ochelari de sudura ca ai vostri!!!

  2. extramegahypersuuuperr!:))):P


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

