eu si Oprea …doi „fragmentarishti”

collage77.jpgM-am saturat de metafore , m-am saturat de toate vascozitatzile lirice , de tot dar de absolut tot tot , de toata « imbracatura » pe care o au cuvintele ..  m-am saturat sa scriu ani in sir chestii mascate , « pudrate » , cu un make-up strident rau doar care acopera mult din toate lumile mele cameleonice si fragile…Nu am mai scris de un an (ceva care sa imi placa cu adevarat)… poezii nema , proza canci , ceva prin diary from time 2 time si nici acolo ..

 Azi e sambata , ieri sunt eu , maine e un alt viitor d kkt , alte clipe forjate , rupte , aruncate peste chipurile mele strangulate ..ma gandesc la trecut ..traiesc acolo .. eu -optimista , hapiness-ul in persoana , nebunatika de mine s-a schimbat… s-a schimbat mult … nu am mai scris poezii sicere de un an , am scris poezii , dar de dragul de « A scrie » , nu de dragul de « A ma scrie » ceea ce pentru mine este fundamental , e gnoseologic , e ..blabla  , nu nu e asa , e simplu mult mai  « my way »

Azi e sambata , eu  nu sunt …  

Ma apucai sa-l citesc pe N. Oprea –  mi-a placut coperta alba cu o clepsidra  amalgamata freatic printre polisemiile de culori …  are un lexis destul de « academic » , destul de « cronicaricesc » , dar imi place ; e obsedat de expresia « spirit febricitar » , scrie destul de efervescent , su totusi parca prea epic , prea « asa » , un « asa » rigid si cliseatic , care se sfericizeaza la un moment dat. 

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

